kamap

آموزشگاه آرایشگری مردانه

0 گؤروش
یازار:‌

آموزشگاه آرایشگری مردانه

 

آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعالیت می باشد؛ این گروه با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است. با توجه به اهداف بلند مدت موسسه، تمامی تلاش مدیران و مربیان آن در جهت خدمت رسانی هرچه مطلوب تر و کسب رضایت هنرآموزان، به منظور توسعه کمی و کیفی فعالیت های تخصصی این مجموعه است. از دیگر راهبردهای این گروه، به کارگیری سیستم های نوین آموزشی و علمی در جهت ارتقاء سطح مهارت و دانش تخصصی فعالان حوزه آرایش و پیرایش مردانه می باشد. امید است تا در پرتو لطف خداوند متعال بتوانیم همچنان موفق و مطمئن در راستای تحقق اهداف این مجموعه، که حرکت در جهت توسعه اشتغال پایدار برای جوانان میهن عزیزمان است، گام برداریم. 

آردینی اوخو
پنجشنبه 21 آذر 1398
بؤلوملر :

معرفی تلویزیون های سامسونگ سری جدید NU8000

0 گؤروش
یازار:‌

معرفی تلویزیون های سامسونگ سری جدید NU8000

از تلویزیون های پرفروش در بازار می توان به تلویزیون های سامسونگ اشاره کرد که قابلیت QLED هم در آنها وجود دارد. با این حال در حال حاضر تلویزیون های مدل NU8000 که برخی 55 اینچی و بعضی دیگر 75 و 85 اینچی هستند، بیشتر مورد استفاده قرار گرفته اند. از ویژگی های بسیار خوب این سری از تلویزیون های سامaسونگ می توان به وضوح تصویر و البته رنگ ها اشاره کرد. گفتنی است که  تلویزیون سامسونگ سایز 55 اینچ و حتی اندازه های بزرگتر از بهترین های سری NU8000 هستند که البته لبه های نازک مشکی تلویزیون در قسمت های انتهای به نقره ای مبدل شده است.

 

آردینی اوخو
پنجشنبه 21 آذر 1398
بؤلوملر :

مواد شیمیایی آزمایشگاهی

0 گؤروش
یازار:‌

مواد شیمیایی یکی از مهم ترین و اصلی ترین مواد مورد استفاده در محیط های آزمایشگاهی می باشد که عموما جهت تحلیل و تجزیه و آنالیز کردن سایر مواد با کمک انواع تجهیزات آزمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

این موادشیمیایی بسته به نوع مصرف و کاربرد خود شامل دو نوع موادشیمیایی معدنی و موادشیمیایی آلی با گرید و درجه خلوص متفاوت (چون ACS، HPLC، GR، BioChemistry، Extra pure) می باشد که معمولا بر روی بسته بندی و در کنار نام اصلی مواد مشخص می شود. 

آردینی اوخو
شنبه 16 آذر 1398
بؤلوملر :

ویزای کاری کانادا

0 گؤروش
یازار:‌

هر آنچه که باید درباره شرایط ویزای کار کانادا ۲۰۱۹ بدانید

 

 

آیا شما هم قصد دارید برای دریافت ویزای کار کانادا (work permit) اقدام کنید اما از چند و چون آن بی اطلاع هستید؟

همواره افراد زیادی در تمام نقاط دنیا هستند که به روش های مختلفی قصد دارند به کشور کانادا مهاجرت کنند تا در شرایط و موقعیتی که دلشان می خواهند زندگی خوب و آرامی را سپری کنند. در این میان مهاجرت کاری به کانادا از جمله روش های متنوعی است که ایرانیان به منظور کار در این کشور بر اساس تخصص و مهارت خود انتخاب می کنند. معمولاً گرفتن این نوع ویزا همانند اخذ سایر ویزاها نیازمند عبور از چند مرحله خاص خود است. مطالعه این مطلب ما می تواند شما را در آشنایی بیشتر با چگونگی اخذ ویزای کار کانادا و همچنین پیدا نمودن کارهای تخصصی و غیر تخصصی در این کشور یاری نماید. با ما همراه باشید.

آردینی اوخو
شنبه 2 آذر 1398
بؤلوملر :