ترکیب مانتو طوسی با شالی که رنگ کرم یا بنفش دارد ترکیبی ملایم و آرامش بخشی را می سازد که ظاهری شیک به شما می بخشد.

مانتو طوسی با شال نارنجی یا سفید ست کنید این رنگ ها را متناسب با طیف رنگی طوسی انجام دهید برای مثال هر چه رنگ مانتو طوسی روشن تر باشد باید شال نارنجی نیز روشن تر انتخاب شود.

از دیگر رنگ های شال که با مانتو طوسی سازگار است می توان به مشکی و سرمه ای نیز اشاره کرد و هم چنین می توانید مانتو طوسی را با شال طوسی از روشن تا تیره ست کنید، یعنی اگر مانتو طوسی روشن دارید ترکیب آن با شال طوسی تیره تیپی شیک و در عین حال ساده را به شما می بخشد.

 

چه شالی به مانتو کرم میاد

خانم هایی که مانتو کرمی رنگ دارید و از خود می پرسید با این مانتو شال چه رنگی بپوشم ؟ باید بگوییم که رنگ کرم ترکیبی از دو رنگ قهوه ای و سفید است و می توان به راحتی آن را با شال های تیره و روشن ست کنید.

مانتو کرم با شال های مشکی، سفید، خاکستری و قهوه ای هم خوانی داشته ترکیب مناسبی است ، مانتو کرم را بدون ریسک با شال سفید و شال مشکی ست نمایید.

شال خاکستری و قهوه ای نیز از دیگر رنگ هایی هستند که با مانتو کرم ست می شوند و از آنجا که این رنگ ها خنثی هستند در کنار مانتو کرم بسیار جذاب می شوند. شال آبی نیز به خوبی با مانتو کرم شما ست می شود و پوشیدن شال قرمز و صورتی با مانتو کرم رنگ هارمونی خوبی دارد

برای مانتو مشکی چه شالی بپوشیم

رنگ مشکی با اکثر رنگ ها به راحتی ست می شود اگر شما مانتو مشکی دارید و نمی دانید با سوال شال چه رنگی بپوشم ؟ توجه کنید که ترکیب مانتو مشکی با شال مشکی اصلا ست خوبی نیست مگر برای مراسم عزاداری و ما شال با رنگ های صورتی، قرمز، آبی کاربنی، زرد، سبز تیره، گلبهی، خاکستری و سبز لجنی و... را پیشنهاد می کنیم.  البته شال با انواع رنگ ها را براساس رنگ پوست تان انتخاب کنید.

•    اگر پوست سبزه دارید بهتر است مانتو مشکی خود را با شال های روشن ست کنید.

•    اگر پوست گندمی و زردی دارید ترکیب مانتو مشکی با شال رنگ روشن صورتی بسیار مناسب است.

•    خانم ها با پوست روشن شال هایی با رنگ قوی و تیره را درکنار مانتو مشکی انتخاب کنند.

 

 

.

 

شنبه 19 بهمن 1398
بؤلوملر :